»Finančne posledice pandemije bo še treba oceniti, prav tako pa še ne vemo, ali se bo koncentracija industrije luksuznih izdelkov še naprej povečevala. To podaljšano obdobje motenj močno spreminja vedenje potrošnikov in vpliva na to, kako se podjetja odzivajo na te spremembe. Zato se pojavlja vprašanje, kakšna bo prihodnost mode in industrije luksuznih izdelkov.«
»Če bi se odločili odpuščati in se ne bi lotili razvoja za prihodnost, pač pa bi našli tri ali štiri naročnike, bi pozitivno poslovali že zdaj. A to ni naš cilj, saj veliko investiramo v svoje prihodnje izdelke.«
»Spremembe, ki jih mi (kot slovenski del Novartisa) najbolj občutimo, so sprememba portfelja, ki jo Novartis izvaja. V tem kontekstu vidim Lek v Sloveniji v večji meri integriran v inovativni del. To ne pomeni, da gremo povsem iz proizvodnje generičnih izdelkov, imamo tudi podobna biološka zdravila, pri katerih nameravamo še krepiti delovanje, vsekakor pa bomo videli preoblikovanje proizvodnih lokacij in dodatno povečanje števila inovativnih zdravil, ki jih bomo proizvajali.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju